دستور العمل استفاده از گارانتی محصولات تهویه مطبوع (MEDISA)


— در صورت رعایت شرایط استاندارد نصب و نگهداری، کلیه محصولات تولیدی تهویه مطبوع شرکت سهند تهویه مدیسا به مدت ۱۸ ماه شامل گارانتی این شرکت میباشد. هم چنین به مدت ۵ سال مشمول خدمات پس از فروش است .


— آسیب های ناشی از ضربه فیزیکی، نوسانات برقی یا اتصال کوتاه ، نصب اشتباه و ناترازی در قرار گیری فن کویل و تغییر در قطعات دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد

— متقاضی محترم خدمات پس فروش ‌، می‌تواند پس از تماس با تلفن ۰۲۱۸۶۰۷۴۶۲۴ و یا واتساپ (۰۲۱۸۶۰۷۴۴۵۰)و هماهنگی قبلی با واحد خدمات ، با مراجعه به دفتر فروش یا محل کارخانه شرکت از خدمات پس از فروش استفاده نماید

— کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات در محل شرکت انجام می‌شود و خدمات در محل پروژه مقدور نیست

— نصب دستگاه می بایست توسط کارشناس متخصص انجام گیرد

— مبنای استفاده از خدمات پس از فروش ، ارائه فاکتور خرید یا برگه مهمور و تاریخ دار شرکت در دوره گارانتی میباشد .

دستور العمل استفاده از گارانتی محصولات الکترونیک (SANAY)


موارد مشمول گارانتی:
–خرابی ناشی از عملکرد برد و قطعات نصب شده ترموستات و
خرابی ناشی از اختلال در نرم افزار ترموستات


مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود:
— خرابی ناشی از نوسان برق ، نصب اشتباه سیم های ورودی به کلید یا دستگاه تهویه ، اتصال کوتاه در دستگاه تهویه مورد نظر یا سیم کشی ساختمان ، هرگونه خرابی ناشی از ضربه به کلید

— متقاضی محترم خدمات پس از فروش، می‌تواند پس از تماس با تلفن ۰۲۱۸۶۰۷۴۶۲۴ و یا واتساپ(۰۲۱۸۶۰۷۴۴۵۰) و هماهنگی قبلی با واحد خدمات،با مراجعه به دفتر فروش یا محل کارخانه شرکت از خدمات پس از فروش استفاده نماید.

— کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات در محل شرکت انجام می‌شود و خدمات در محل پروژه مقدور نیست.

نصب ترموستات باید توسط کارشناس متخصص انجام گیرد.

–لازم است کاربر قبل از نصب ترموستات از اطلاعات فنی کلید ، شامل جریان و ولتاژ ورودی و خروجی مطلع بوده و پس از اطمینان از همخوانی با دستگاه مورد نظر اقدام به نصب نماید .

— مبنای استفاده از خدمات پس از فروش، ارائه فاکتور خرید یا برگه مهمور و تاریخ دار شرکت در دوره گارانتی میباشد.